האם אנחנו מסכימים שתינוק נולד בריא?
(אם התשובה היא לא, אולי אם תקראו עד הסוף תראו את זה בצורה שונה)
אז תינוק נולד בריא
אלפי או מיליוני שנים של אבולוציה לא היו מתקיימות אם לא
ויותר מזה – הבורא, או הטבע, לא סתם יצר מערכות חיסון, מנגנוני תיקון וריפוי של איברים פנימיים וחיצוניים כל כך מתוחכמים
הגוף מעוצב לשרוד ולשגשג
אך מרגע הלידה קורים כמה דברים
חותכים לתינוק את חבל הטבור ברגע שהוא יוצא, לפני שהדם השילייתי העשיר בחמצן, תאי גזע וברזל מסיים לעבור אליו (במקום לחכות רבע שעה עד שכל הדם מתנקה מהחבל)
מזריקים לו ויטמין קיי ישירות לשריר, למרות שתינוקות לא נולדים עם “חוסר” בוויטמין קיי – הרמות שלו נמוכות באופן טבעי ומתוכנן כדי לאפשר מעבר תאים חופשי ובנייה הדרגתית של המערכת
ואז, עוד לפני שהוא הספיק לינוק את הקולוסטרום הראשון, מזריקים לו חיסון להפטיטיס B – וירוס שמועבר בכלל ביחסי מין או במחטים נגועות
ואנחנו יודעים בוודאות שלכל אחד מהנ”ל יש תופעות לוואי
חלק מהילדים צולחים את זה בשלום
אחרים מפתחים דלקות אוזניים, חום גבוה ובעיות עיכול
ואז, האמא לוקחת את הילד לרופא
הרופא רושם אנטיביוטיקה ואקמול (שמרוקן את הגלוטתיון, נוגד החימצון הראשי של הכבד, בדיוק כשהגוף צריך אותו)
הילד לפעמים משתקם, ובפעמים אחרות מפתח זיהומים ומחלות כרוניות כי פלורת המעיים שלו נפגעה
הרופא רושם עוד אנטיביוטיקה ואקמול
הילד מפתח אלרגיות למזון ואקזמה בעור
הרופא נותן לו נוגדי דלקת, משחות סטרואידיאליות או אנטי-היסטמינים
הילד מפתח אסטמה והפרעת קשב וריכוז (ADHD)
הרופא רושם משאפים וריטלין
האמא מודה לרופא על שעזר לילד
אתם מתחילים להבין?

בואו ננסה עוד כיוון,
אישה נכנסת להריון
תהליך טבעי, קדוש ובריא
מהרגע הראשון היא כבר לא “אישה בהריון”, היא “מטופלת בסיכון”
היא ישר מוזמנת לרכבת הרים של בדיקות פולשניות ובדיקות סקר שמטרתן היחידה היא לחפש בעיות, פגמים וסטטיסטיקות של חרדה
היא עוברת בדיקות דם אינסופיות, אולטרסאונד שוב ושוב שמציף את העובר בגלי קול בתדר גבוה, בדיקות מי שפיר פולשניות, בדיקת העמסת סוכר שדוחפת לגוף 50 או 100 גרם של גלוקוז סינתטי טהור על הבוקר, ואז אומרים לה שיש לה “סוכרת הריון”
היא מקבלת זריקת אנטי-D אם סוג הדם שלה שלילי,
היא מקבלת זריקת חיסון שעלת (כי מנסים לחסן את העובר דרך השילייה),
היא מקבלת המלצה לתוספי הריון סינתטיים מלאים במתכות כבדות וחומצה פולית לא פעילה שהגוף לא יודע לפרק
דברים שלא היו דרושים לעולם בטבע, הופכים את ההריון ממצב של בריאות עילאית למחלה כרונית מנוהלת
עוד כיוון?
ילדה חמודה מגיעה לעולם
היא עוברת את כל מה שדיברנו עליו למעלה
בגיל 12 היא בריאה לחלוטין, הגוף שלה מתחיל להשתנות באופן טבעי, אבל המחזור שלה מעט לא סדיר – כי המערכת ההורמונלית שלה רק לומדת את עצמה
היא מגיעה לרופא והוא אומר לה שהגיע הזמן לקחת גלולות כדי “לסדר את המחזור”
הוא לא מספר לה שגלולות לא מסדרות כלום,
הן פשוט משתקות את הציר ההורמונלי הטבעי ומייצרות דימום מלאכותי
הילדה מפתחת מיגרנות ובעיות עיכול, כי הגלולות פוגעות ברירית המעי ובספיגת הוויטמינים
הרופא רושם לה אקמול ונוגדי חומצה – ואומר לה שאין שום צורך לשנות את התזונה
הילדה מפתחת תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS) כתוצאה מעמידות לאינסולין שאיש לא טיפל בה
אבל הרופא אומר לנערה שזה גנטי
הרופא משנה לה את המרשם של הגלולות למינון גבוה יותר
בגיל 16 מזמינים את הילדה לקחת סדרה של חיסוני פפילומה (גרדסיל),
חיסון עם פרופיל תופעות לוואי מורכב שכולל פגיעות נוירולוגיות ואוטואימוניות קשות שנשארות מושתקות
הילדה מפתחת אנדומטריוזיס וכאבי אגן כרוניים
בגיל 30, כשהיא רוצה להיכנס להריון ולא מצליחה, כי המערכת ההורמונלית שלה שותקה במשך 15 שנה, הרופא מציע לה טיפולי פוריות הורמונליים אגרסיביים
האישה נכנסת להריון בסופו של דבר,
ומודה בדמעות לרופא שלה שעזר לה להביא ילדים לעולם

עוד?
לאנשים יש מערכת חיסון
מתפרצת מגפה
הרופא מציע מספר זריקות בטכנולוגיה חדשה כדי להגן עליהם מהווירוס
אנשים לוקחים את הזריקות ונהיים חולים
הרופא מציע לקחת עוד כמה זריקות – בוסטרים – כדי להתמודד טוב יותר עם הווירוס – אנשים מתקשים לנשום
הרופא מציע להם להתאשפז ולהתחבר למכונת הנשמה בבית חולים (פרוטוקול שמחריב את הריאות) ולתת להם תרופות שפוגעות בכליות – הם מתים
הרופא מאשים את הווירוס
שנה או שנתיים אחרי זה אנשים מפתחים מחלות אוטואימוניות, דלקות בשריר הלב, טורבו-סרטן ומחלות נוירולוגיות
הרופא מציע תרופה ביולוגית וכימותרפיה – המערכות בגוף קורסות
הרופא מציע סטטינים, נוגדי דיכאון, נוגדי דלקת, חומרים משתנים, ומה לא
הפציינט מודה לרופא שהציל את חייו ברגע האחרון
ככל שאני מעמיק יותר בנושא הרפואה המערבית, אני מבין שהיא אחת הסיבות המרכזיות לכל החולי בעולם
אומנם היא לקחה קרדיט על מה ש: מים נקיים, סניטציה, סבון וחומרי חיטוי עשו כדי להוריד את התמותה מזיהומים במאות הקודמות,
אבל מעבר לרפואת חירום – ששם היא פנומנלית (תפירות, תאונות דרכים, שברים, ניתוחי חירום) –
אין שום דבר טוב שהיא עושה ברפואה כרונית חוץ מלשמור על אנשים חולים ומכורים לתרופות
היא יוצרת את הבעיה וגם את ה”פתרון”
רק שאין באמת פתרון,
יש לקוחות קבועים
יש 2 סיבות בלבד לכל הבעיות הבריאותיות בעולם:
- חוסרים – בוויטמינים, מינרלים ואבני מזון
בדיוק כמו שלא תשים ברכב שלך שמן זול או את הדלק הלא נכון, ברגע שלגוף חסר חומרים חיוניים שהישרדותו תלויה בהם – בין אם זה ברזל זמין מהחי, ויטמין D מהשמש, כולין, מגנזיום, יוד, שומנים רווים איכותיים וכן הלאה – מנגנוני הגוף והתאים מתחילים להיהרס - רעלים – חשיפה לרעלים בכמות גבוהה מדי מכריעה את יכולת הניקוי של הגוף
זה יכול להיות המחשבות הרעילות והסטרס הכרוני שלך, קרינה אלקטרומגנטית, מזון מעובד ושמני זרעים תעשייתיים, קוסמטיקה סינתטית על העור, זריקות, כדורים, זיהום אוויר, בגדים סינתטיים מפלסטיק, חלקיקי מיקרו-פלסטיק וכן הלאה

הבשורה הטובה
הבשורה הטובה היא שאפשר לתקן את שניהם
עם שינוי תזונתי עמוק, חזרה למזון אמיתי ואבות המזון האבולוציוניים,
ולפעמים להיעזר בתוספים ממוקדים או צמחי מרפא, אם אני אוכל נכון ומפסיק לצרוך רעלים (במה שאפשר לשלוט),
אני משקם את מערכת העיכול שלי, הספיגה משתפרת, הגוף מנקה את הרעלים שלו בקלות רבה יותר – וככה אנחנו מתחזקים
אבא שלי חולה בסרטן
הוא כבר יותר משנה בטיפולים “רפואיים”
הבריאות שלו רק מתדרדרת
הוא זיהה בעצמו שאלו הטיפולים של הרופאים שמחלישים אותו, אבל מתקשה לוותר עליהם כי אז – מי יהיה אחראי עליו?
לקיחת אחריות היא הכל בחיים
שאלתי אותו השבוע בזמן שאנחנו מנהלים שיחות על בריאות וריפוי: “אבא, מה לדעתך יוצר בריאות?”
הוא הסתכל עליי ושאל – “מה?”
הוא לא יודע,
כי אף אחד לא לימד אותנו, לא בבית ספר, לא בבית,
ובטח שלא אצל האיש בחלוק הלבן
כדי שאדם יהיה בריא, הוא צריך בסך הכל כמה דברים פשוטים:
- לאכול מזון אמיתי, דחוס תזונתית, שמכיל את כל אבות המזון ואבני הבניין שהגוף צריך כדי לשגשג ולהתחזק
- להיחשף כל יום לאור השמש הטבעי (במיוחד בבוקר) לסנכרון השעון הביולוגי
- להתקרקע כל יום – לעמוד יחף על אדמה, דשא או חול ים, לבלות בטבע בלי התיווך והבידוד של סוליית פלסטיק
- לישון טוב בלילה – ללכת לישון בשעה סבירה, בהתאם למקצב הצירקדי, נגיד לא אחרי 23:00
- לחשוב בצורה חיובית, להיות בהודיה, בשמחה ובנתינה – כי הביולוגיה והתאים שלנו מגיבים ישירות למחשבות ולתדר שלנו
- להזיז את הגוף יום-יום – תנועה פונקציונלית: ללכת, לטפס, להתאמן, לשחות, להרים משקל, למתוח את האיברים
- לתרגל מדיטציה ונשימות – לעזור למערכת העצבים לעבור ממצב הישרדותי (סימפתטי) למצב של ריפוי ועיכול (פראסימפתטי), ולנהל את המתחים שמצטברים מהשגרה
- להזין את התודעה ואת החושים בדברים חיוביים ומצמיחים, ולהתרחק מהנדסת תודעה וחדשות זורעות אימה
- לשתות מים נקיים באמת – מסוננים מרעלים, פלואוריד וכלור, ועשירים במינרלים חיים
- ואחרון חביב – להימנע מרעלים ככל הניתן
אם תעשו את כל אלו, תוכלו להיות בריאים כל חייכם,
לא משנה איזה סיפור סיפרו לכם או איזה גנטיקה האשימו
אבל תצטרכו להאמין שזה נכון,
לקחת את הריבונות בחזרה לידיים שלכם ולצאת מההיפנוזה
הכישוף הכי גדול ונוראי בעולם הזה הוא להדביק לאדם אבחנה רפואית ולהפוך אותה לזהות שלו
ובמערכת שכל מה שהיא יודעת לעשות, זה לחפש מחלות ובעיות – היא תמיד, אבל תמיד, תמצא משהו
רק אגיד דבר אחד לסיכום
עם זאת שאני מאמין בכל הנ”ל
אלו לרוב הפעולות שלנו, שעושות אותה מידה של נזק
המזון המעובד שאנחנו אומרים עליו – ״תן להינות חיים רק פעם אחת״
אלכוהול וסיגריות
חומרים שאנחנו מתעקשים למרוח ולהשפריץ על העור
ובריחה להנאות רגעיות מאשר להיות עם עצמך ולעשות את מה שנכון לך באמת
לקיחת אחריות וריבונות אישית זה הכל
